فروشنده پرنده های ممنوعه در بازار تهران دستگیر شد

یسکافه: سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف چند پرنده بدون مجوز و ممنوعه پیش از فروش در بازار تهران آگاهی داد و اظهار داشت که فروشنده این پرنده ها دستگیر شده است.

به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، سرهنگ حسین مافی درباره ی جزییات این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متوجه فروش پرندگان ممنوعه و بدون مجوز در بازار تهران شدند و به همین دلیل میز رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اعلان اینکه ماموران تحقیقات ابتدایی خود دراین زمینه را شروع کردند، اضافه کرد: با اطلاعات به دست آمده، متهم در صورتیکه قصد فروش چند پرنده بدون مجوز را داشت، شناسایی و پیش از هرگونه اقدامی دستگیر شد. همین طور ماموران در بررسی قفس همراه این فرد که روی آنرا با پارچه پوشانده بود، تعداد ۹ پرنده بدون مجوز و ممنوعه شامل شاهین و… را کشف و ضبط کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران به اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی اظهار داشت: متهم در جریان تحقیقات اولیه به جرم خود در خصوص خرید و فروش حیوانات ممنوعه و بدون مجوز اعتراف کرد. در ادامه نیز برای این فرد پرونده ای تشکیل شد و او به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

به گفته مافی، پرنده های کشف شده نیز با دستور قضایی به سازمان حفاظت محیط زیست تحویل داده شدند.

برچسب ها:

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.